torstai 8. syyskuuta 2016

Lisää seksiä, kiitos

Aloin tässä yksi päivä miettimään seksielämääni. Pohtia, olenko tyytyväinen seksini määrään ja laatuun. Otetaan ensimmäisenä se laatu. Olen tyytyväinen aina silloin tällöin saatuihin sessioihin. Vaikka sessioinkin välillä eri tyyppien kanssa, niin olen kuitenkin ollut pääosin tyytyväinen jokaisen session sisältöön, jonka olen kokenut. Vaikka ne ovat aina erilaisia.

Entä se seksin määrä sitten? Siihen en ole tyytyväinen. Minua ärsyttää tällä hetkellä eniten seksin puute tai oikeastaan  se, että saan seksiä liian harvoin.

Olen aina pitänyt itseäni hyvin seksuaalisena ihmisenä. Masturboinnin salat löysin yläasteelta ja siitä lähtien olen masturbointia harrastanut ja harrastan sitä edelleen aktiivisesti - enkä häpeile myöntää sitä. Entä seksi sitten? Seksistäkin muistan nauttineeni ja halunneeni sitä aina. Toki ensikokemukset seksin parissa olivat kivuliaita eivätkä niin itseäni tyydyttäneitä, mutta vuosien mittaan, kun ikääkin on tullut lisää, niin olen koko ajan oppinut nauttimaan yhä enemmän ja enemmän seksistä. Ja aina silloin, kun pääsen panemaan (jonkun kivan ihmisen kanssa) nautin suunnattomasti panemisesta. Vaikka en edes laukea seksissä. Mutta tähän selitys on oikeastaan, se etten hae seksistä laukeamista, vaan nautintoa.

Muistelen myös, että olisin harvoin kieltäytynyt seksistä. Toki tätä on välillä tapahtunut, syynä on saattanut olla yksinkertainen selitys kuin väsymys tai jos on ollut joku uusi ihminen kyseessä, niin kemioiden puute. Kuitenkin jos seksiä on ollut tarjolla, niin olen siitä harvoin kieltäytynytkään. Koska noh.. minä haluan saada seksiä. Haluan panna/olla pantavana (miten sen ottakaan näin subina).

Sen takia minua vituttaakin tällä hetkellä saamani seksin määrä. Vituttaa se, että välillä saattaa mennä parikin kuukautta putkeen, etten saa ollenkaan seksiä. Vituttaa ylipäätänsä seksin vähäinen määrä. Jos saan seksiä, niin näin sinkkuna en harvemmin saa sitä joka päivä, saati viikottain.

''Mutta oot nainen, saat kyllä seksiä!. Älä valita''. Tätä lausetta kuulen aina välillä erityisesti miesten suusta. En toki voi kieltää, että tuo väittämä olisi valhetta. Jos menisin nyt jälleen kerran Tinderiin ja kirjoittaisin etsiväni seksiseuraa, niin varmasti tärppäisi. Mutta kun tässä tulee taas se asia, että olen kinky. Haluan nimenomaan kinkyseksiä. Tinderistä löytäisin kyllä vaniljaista seksiä varmasti, mutta kun en sitä halua, ainakaan vaniljan kanssa. Jo tämä pieni rajoitus rajoittaa seksin saamista jonkin verran. Toki esimerkiksi bdsm-baaristakin voisi löytyä pikaista helpotusta olooni, mutta sitten taas miettii,että viitsiikö kuitenkaan rustata jotain panoilmoitusta baarin puolelle?

Lisäksi ne kemiat. Ne merkkaavat minulle paljon. Vaikka periaatteessa pystynkin harrastamaan seksiä ilman, että olen varsinaisesti ihastunut toiseen, niin kemiat merkkaavat minulle nykyään entistä enemmän. Jos ne eivät kohtaa toisen kanssa tai toisessa on muuten vain jotain, joka ei miellytä, niin en välttämättä ollenkaan ryhdy panopuuhiin. Siksi en pysty paneskelemaan kenen tahansa kanssa, enkä edes sitä haluaisikaan.

Asiaa ei helpota myöskään se, ettei minulla ole tällä hetkellä varsinaista panokumppania, jonka kanssa tapaisin säännöllisesti seksin merkeissä. Minulla on ollut eräs miespuolinen kaveri, jonka kanssa olemme aina välillä pervoilleet ja panneet. En kuitenkaan tiedä voiko hänen kohdallaan puhua säännöllisestä seksinsaamisesta, koska olemme viimeksi hänen kanssaan harrastaneet seksiä elokuun alussa. Lisäksi hänen kiireensä vaikuttavat siihen, etten voi noin vain laittaa viestiä ja kysyä, että ''voinko tulla tänään panemaan?''

Yritän olla toki positiivinen kuten aina. Minä sentään saan seksiä edes silloin tällöin. Tiedän myös, että jos oikeasti haluisin saada esimerkiksi tänä iltana seksiä, niin sitä varmasti järjestyisi. Mutta kai silti voin valittaa siitä, että vähäinen seksimääräni vain ärsyttää ja vituttaa? :D

- Perhis, jota panettaa aika paljon just nyt


2 kommenttia:

  1. Toi on kyllä oikein hyvä pointti, että "naiset saa aina seksiä" ei välttämättä ole niin yksinkertaista. Jos siinä kuitenkin haluaa tietynlaatuista seksiä, niin sitä ei ehkä saa ihan baarista (tai Baarista).

    -Alexios

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän se. Jos olisin täysin vanilja, niin varmasti seksiä olisi helppo saada baarista ja tinderistä. Mutta kun haluaa ja kaipaa kinkyseksiä, niin sitä ei välttämättä esimerkiksi perus yökerhosta löydä.

      Mietin myös sitä, että kinkynä sekin ehkä rajoittaa hieman, että jos itse haluaisi pelkkää panemista ilman varsinaista sessioimista (vaikka itse panemiseen liittyisi hieman alistavaa/rajua meininkiä), niin voi olla vaikea löytää nimenomaan pelkkää panoseuraa. Toki moni dom mun tietääkseni tykkää naida subia, mutta kuinka moni haluaisi täysin pelkkää panemista ilman sessiointia? Moni nimittäin tuntuu haluavan myös sitä sessiointia, joten jos pelkkää panoseuraa etsii kinkypireistä, se voi olla hieman hankalaa. Tosin poikkeuksia tässäkin tapauksessa on. :D

      Poista