sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Sessioinnin jälkeisiä mietteitä

Oli rauhallinen lauantai ja lauantaipanetus. Vitutti, kun ei ollut tiedossa helpotusta olooni. Päätin kirjoittaa BDSM-baarin ''mitä ajattelin tänään''-ketjuun panetuksestani. Olen huomannut, että uskallan tuoda helposti baarissa esille sen, että minua panettaa. Toki tämä ei aina välttämättä ole järkevää, koska helposti joku saattaa ajatella, että olen vain munahaukka kyrvän perässä, mutta tänään tunnustukseni oli vain hyvä asia.

Jonkin ajan päästä huomasin, että minulle oli tullut viesti baariin. En oikeastaan miettinyt, kuka minulle lähettää viestiä ja yllätyin hieman, kun sain Pipiltä viestiä. Olin stalkannut Pipin profiilia aikaisemminkin ja antanut hänen sitoa itseni Mixein bileissä, mutta silti yllätyin viestistä, koska emme olleet varsinaisesti pitäneet yhteyttä ja Mixeissäkään emme jutelleet niin paljon. Pip kirjoitti viestissään hänellä olevan vapaapäivä ja mainitsi halunsa pervoilla ja kysyi, olisiko minulla halua pervoilla. Samassa viestissä hän toki mainitsi saaneensa luvan vaniljalta (hassua kuinka stalkkaaja sitä onkaan, kun tiesin heidän jonkinlaisesta suhteestaan ennen tätä viestiä). Mietin ehkä pari sekunttia ja yhtäkkiä huomasinkin näpytteleväni vastausta Pipille, jossa sanoin tarjouksen houkuttelevan.

Olin lauantaina Porissa, mutta Pip suostui ajaamaan Tampesterista Poriin. Kiitos vielä siitä hänelle, kuka tahansa toinen ei välttämättä olisi ajanut. Tampereelta kestää ajaa Poriin n. 1,5 tuntia, joten tuona aikana, kun odotin Pipiä, minulla oli aikaa miettiä omia fiiliksiä. Päässäni pyöri ajatuksia: Mitä jos emme tulekaan juttuun? Mitä jos en kiihotu/en pääse tunnelmaan? Mitä jos kemiamme eivät kohtaa? Lisäksi mietin myös sitä, että onko tämä kaikki ok Vaniljalle. Tässä tapauksessa tilanne on toki erilainen, koska Pipillä oli lupa jne, mutta mietin kuitenkin mitä Vanilja tästä ajattelee. Toisaalta yllätin itseni tässä tapauksessa, koska olen aina ajatellut, että haluan sessioida ja ylipäätänsä harrastaa seksiä täysin sinkkujen miesten kanssa, mutta jokin Pipin tarjouksessa oli sellaista, etten voinut vastustaa kiusasta tarttua siihen.

Kun Pip saapui paikalle, minua jännitti hieman (en tiedä huomasiko Pip tätä), mutta yllättävän nopeasti pieni jännitys katosi. Istuimme sängylle juttelemaan mieltymyksistäni ja myös muista asioista ja huomasin jännitykseni pikku hiljaa häipyvän. Sen sijaan jonkinlainen kutkutuksen/innostuksen siemen oli sisälläni. Samaan aikaan Pip esittelee mukanaan olleita tavaroita. Pyykkipojat saavat aikaan hieman jännitystä, koska en ole ollut niitä tähän asti uskaltanut kokeilla. Lyömävälineet taas saavat aikaan jopa hieman innostusta pelon tunteen sijaan.
 
Kun olemme jutelleet, Pip nostaa minut ylös sängyltä ja alkaa riisua minua hiljalleen. Kun olemme saaneet riisutuksi minut, Pip alkaa köyttää ylävartaloani, niin että käteni ovat sidottuna selän takana, mutta jalkani ovat vapaina. Hän asettaa minut selälleni sängylle. Kädet vaeltavat pitkin vartaloani, hakeutuvat rinnoille nipistelemään nännejäni, niin että ne nöpöttävät aivan kovina.. kädet hakeutuvat reisilleni ja sieltä pillulleni. Pipin sormet hierovat taitavasti klitoristani ja lopulta uppovat sisääni. Nautin suunnattomasti hänen sormistaan sisälläni ja ei mene kauaa kun laukean.

Makaan raukeana laukeamisen jälkeen ja huomaan Pipin hieman ilkikurisesti hymyillen ottavan pyykkipoikia esille. Tunnen hieman jännnittyväni, mutta mielessäni huomaan ajattelevani: Luotan Pipiin. Hän alkaa asetella pyykkipoikia yksitellen rinnoilleni. Ensimmäiset hän kiinnittää rinnan ihoon ja viimeisimmät hän kiinnittää nänniini. Vaikka olin kauhistellut pyykkipoikia niiden aiheuttaman kivun takia, yllätyin siitä, etteivät ne tuntuneet niin pahoilta.

Kun Pip on kiinnittänyt pyykkipojat rintoihin, hän ottaa lisää pyykkipoikia ja alkaa asettelemaan niitä häpyhuuliini. Jännityn taas hieman, mutta olen kuitenkin yllättävän rento. Tunnen kun pyykkipojat kiinnittyvät häpyhuuliin. Ne nipistävät hieman, mutta eivät tunnu kuitenkaan niin pahoilta kuin pelkäsin.

Pip ottaa sängyllä olleen vibraattorini ja alkaa hyväillä sillä klitoristani. Hän käsittelee vibraa hyvin ja se tuntuu niin hyvältä. Pip ottaa lisää narua ja sitoo vibran kiinni pilluuni niin, että se pysyisi paikoillaan. Hän myös irrottaa yksitellen pyykkipoikia rinnoistani ja häpyhuulistani. Vaikka luulin, että juuri pyykkipoikien irrottaminen olisi sattunut enemmän, niin pientä nipistystä lukuunottamatta kipu ei ollut suuri. Olinkin tyytyväinen itseeni pyykkipoikien kohdalla: Uskalsin kokeilla asiaa, jota olin tähän asti jopa pelännyt. Ylitin siis omat rajani (vaikka pieni raja olikin) ja se tuntuu hyvältä.

Pip ottaa esille lyömävälineitään. Olimme puhuneet siitä, etten ole ns kipulutka. Ja tämä on totta. Kipu ei ole sinänsä ollut mikään numero ykkösasia minulle, vaikka sopivassa määrässä piiskaa on kiva saada. Kuitenkin olin ihan innokas kokeilemaan uusia lyömäaseita. Pip aloittaa lyömällä minua sisäreisiin. Myönnän sen, minulla on vielä matala kipukynnys ja jouduin aika äkkiä sanomaan turvasanan. Vaikka Pip oli sanonut, että hänen seurassaan uskaltaa käyttää turvasanaa, tunnen vähän häpeää siitä, että joudun turvautumaan turvasanaan niin nopeasti. Pii vaihtelee lyömäaseita ja lyö myös peppuani ja vaikka joudun vielä toisen kerran käyttämään turvasanaa, niin huomaan, että pikku hiljaa alan päästä kivun päälle.

Pip asettaa minut selälleen ja tulee päälleni 69:n. Pip käyttää itse vibraa ja asettaa itse kalunsa kasvoilleni. Koska minulla on edelleen kädet sidottuna selän takana, en pysty käyttämään käsiäni apuna, vaan suutani. Jossain välissä meinasinkin kysyä, saisinko käteni vapaaksi, mutta en kuitenkaan kysy. Tunnen kalun hiljalleen kovenevan suussani ja tiedän kohta saavani pipittimen sisääni..

Pip kääntää minut mahalteen ja nostaa minut kontalleen. Hän laittaa kortsun itselleen ja asettuu taakseni. Tunnen hänen kalunsa pillullani ja hän alkaa työntyä hiljalleen sisääni. Hänen kalunsa tuntuu hyvältä ja kun pääsee sisälleni, alan voihkia hänen työntöjensä tahdissa. Pip läimäyttää pari kertaa kädellään pepulleni ja muistan taas, miksi tykkään niin paljon paljaasta kämmenestä.. <3

Pip panee minua hitaasti, ehkä vähän kiusoittelevankin hitaasti. Nyt jälkeenpäin ajateltuna, olisin halunnut pyytää häneltä kovempaa panemistahtia, mutta en tiedä johtuiko alistetusta asemastani, mutta ujostelin tuon sanomista, enkä siksi pyytänyt sitä. Pip kuitenkin nopeuttaa tahtia loppua myöten ja laukeaa karjaisten. En itse lauennut yhdynnässä, kuten en yleensäkään, mutta minulla oli silti tyydytetty olo seksin jälkeen.

Makoilemme hetken aikaa sängyllä vierekkäin. Pip poistuu suihkuun ja itse jään vielä vähäksi aikaa köysiin makoilemaan. Hän käy vielä tupakalla, jonka jälkeen hän päästää minut köysistä.

Tiivistelmä session herättämistä fiiliksistä ja ajatuksista

Kaiken kaikkiaan sessiosta jäi erittäin hyvä fiilis. Vaikka alussa jännitikin asioiden sujumista, niin mun mielestä sessio kulki erittäin hyvin.Olin myös tyytyväinen itseeni, koska ylitin omat rajani suhteessa pyykkipoikiin. Matala kipukynnys harmitti, mutta onneksi sitä voi kehittää korkeammaksi. ;)

Session jälkeen minulla on ollut koko erittäin mukava olo ja jollain tapaa leijun pilvissä. Tajusin vain sen jälleen kerran, kuinka paljon saan iloa ja nautintoa kinkyilystä ja alistumisesta. Vaikka ensimmäinen sessiomme ei sisältänyt vielä niin rankkaa alistamista, tykkäsin kuitenkin siitä tunteesta, kun tiesin olevani Pipin armoilla ja hän saattoi tehdä minulle mitä vain haluaa.

Oloni on siis onnellinen ja vaikka välillä koen ristiriitaisia tunteita kinkyyteni kanssa, niin nyt taas muistan kuinka paljon iloa alistuminen minulle antaa. Kiitos Pip <3

Ps. Mua panettaa taas.. Perhis on hivenen kiimaisempi tapaus. :D






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti