sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Runkkauskielto

Minulle napsahti sitten runkkaukielto herra P:ltä epäonnistuneen etätehtävän takia. Lisäksi hän asetti ehdon sille, milloin saan taas runkata. Minulle on tulossa parin viikon päästä tentti ja herra P määräsi, että vasta sitten kun olen lukenut ja sisäistänyt lukemani asiat, saan runkata.

Periaatteessa voisi luulla, että tällainen ehto vain antaa motivaatiota sille, että lukisin oikeasti koko ajan tenttiin. Mutta ei.. tänäänkin olisi ollut koko päivä aikaa lukea tenttiin, mutta kun ei ole jaksanut. Siivotakin piti. Lisäksi ei sunnuntaisin muutenkaan tee mieli lukea mihinkään tenttiin.. No ehkä sitä motivaatiota alkaa löytyä, kun minulle oikeasti valjenee se, että perkele en voi oikeasti masturboida ennen kuin olen lukenut.

Vaikka runkkauskielto astui voimaan vasta tänään, huomaan jo nyt, että oloni on hieman tuskainen. Tämä on sinänsä vähän outoa, koska välillä minulla saattaa kulua muutamakin päivä etten masturboi yhtään, mutta nyt oloni on jo heti alusta lähtien tuskainen. Ehkä se tieto siitä, etten oikeasti voi nyt vähään aikaan masturboida, tekee oloni samaan aikaan tuskalliseksi - mutta myös kiimaiseksi.

Vaikka tämä tuntuu jo nyt vähän tuskalliselta, niin jollain tavalla tunnen kiihottuvani tästä kiellosta. Kiihottuvani siitä, että joku kontrolloi tyydyttämistäni, monien kilometrien päässä. Se valta ja hallinta mikä tässäkin näkyy, on vain niin kiihottavaa. Ja tyydytystä tuo myös se, kun kuvittelen herra P:n nauttivan tästä kiellosta ja siitä, että kiimaisena ja tuskallisena odotan vain pääseväni masturboimaan.

Mutta mitä muuta voin todeta kuin:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti