keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Vaniljaseksiä pitkästä aikaa

Sain eilen vaniljaseksiä pitkästä aikaa. Kyseessä oli eräs porilainen mies, jonka tapasin nyt toista kertaa. Menin hänen luokseen katsomaan leffaa ja jäin lopulta hänen luokseen yöksi ja noh loput voitte päätellä itse.

Vaikka truekinkyt saattavat kauhistella, kun harrastin vaniljaseksiä, niin itselleni tämä oli mielenkiintoinen testi siitä, saanko enää tyydytystä vaniljaseksistä. Seksin kohdalla olen nimittäin mennyt koko ajan kinkympään suuntaan. Viimeksi tätä ennen olin harrastanut vaniljamiehen kanssa seksiä viime jouluna, joten aikaa vaniljamiehen kanssa seksin harrastamisesta siis on. Olen periaatteessa harrastanut tänäkin vuonna  vaniljaista seksiä, mutta olen harrastanut sitä kinkymiesten kanssa, joten pidän tätä seksikokemusta pitkästä aikaa kunnon vaniljana.

Minkälaiset fiilikset minulle sitten jäivät seksistä? Toki muna tuntuu aina pillussa hyvältä, oli seksi sitten vaniljaa tai kinkyä ja seksi on kivaa aina. Mutta kun jälkeenpäin mietin tätä kokemusta ja fiiliksiäni, tajusin että seksistä puuttui jotain. Ja se oli nimenomaan alistavuuden näkyminen.

En välttämättä olisi tarvinnut sitä, että mies olisi sitonut minut sänkyyn, piiskannut ja sitten pannut minua, mutta olisin kaivannut seksiin jonkinlaista joko pelkästään rajun seksin elementtejä tai valta-asetelmien näkyvistä. Mietin, että jo pienet asiat, esimerkiksi  se, että hän  olisi läpsinyt minua pepulle seksin aikana, vetänyt tai riuhtonut tukastani tai edes pannut hieman rajusti suuhun, olisin saanut seksistä paljon enemmän irti. Mutta nyt, kun seksi oli sellaista ''hellää ja lempeää'', eikä rajua ja alistavaa, niin en saanut seksistä niin paljon kicksejä kuin olisin halunnut.

Miten on, aionko jatkossa vielä harrastaa vaniljaseksiä, kun tiedän etten saa siitä enää niin paljon tyydytystä? Sanotaan näin, että sinkkuna kun olen, niin aina ei ole välttämättä varaa kieltäytyä vaniljaseksistä. Voin kyllä harrastaa sitä silloin tällöin, mutta jos minun pitäisi olla suhteessa, jossa olisi pelkästään eilisillan tapaista seksiä tarjolla, en usko että suhteessa viihtyisin kauhean kauaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti