perjantai 16. lokakuuta 2015

Veitsi pillussa ja muuta kivaa

Tapasin eilen perjantaina 16.10.2015 taas herra P:n sessioinnin merkeissä.Alunperin tarkoitus oli tavata vasta tänään lauantaina, mutta kun itselleni tuli ex-temporee työkeikka, niin siirsimme tapaamistamme perjantaille. Odotin sessioita innoissani, koska oloni oli lievästi sanottuna kiimainen. Lieköhän herra P:n asettamalla orgasmikiellolla jotain osuutta asiaan..

Kun puhuimme hieman tulevasta sessiosta, uteliaana luonteena olisin halunnut tietää lisää sessiosta ja mitä se tulisi sisältämään. Toisaalta uskoin, että jos utelisin session sisällöstä, niin herra P myhäilisi vain salamyhkäisenä, joten ajattelin, että toisaalta on mukava elää pienessä jännityksessä, kun ei tiedä mitä sessio tuo tullessaan. Sen verran hän kuitenkin paljasti, että sessiossa tulen kokemaan kaksi sellaista asiaa, jota en ole ennen kokeillut ja joita hän ei suosittele kokeilemaan kokemattoman kanssa. Kun kuulin tämän, aloin heti pyöritellä mielessäni mahdollisia vaihtoehtoja. Ensimmäiseksi mieleeni tulivat jostain syystä fistaus ja veitset. No, toinen arvauksestani osuikin lopulta oikeaan..

Lähdin siis perjantaina bussilla Porista kohti Tamperetta. Päätin mennä suoraan heti herra P:n luokse, käytyäni vain aluksi ostamassa itselleni ensimmäisen anaalitappini. Tämä tappikin pääsi muuten heti käyttöön sessiossa. Siitä lisää vähän myöhemmin..

Kun saavuin herra P:n luokse, juttelimme aluksi vähän niitä näitä. Tykkään herra P:ssä siitä, että hänellä on vähän niin kuin kaksi puolta. Tämä puoli, jonka kanssa voi jutella niitä näitä, nauraa ja ottaa rennosti ja jos ei tuntisi häntä, niin ei voisi välttämättä olettaa, että kyseessä on hyvinkin taidokkaasti dominoiva ihminen. Sitten on tämä dominoiva puoli. Vaikka jotkut saattavat kyseenalaistaa sen, että herra P haluaa venyttää subien rajoja ja saattaa tehdä subeilleen hardcoreja asioita, niin mielestäni hän on kuitenkin äärettömän turvallinen ja luotettava dom.

Herra P näyttää tätä dominoivaa puoltaan jo heti aluksi, kun hän ottaa hiuksistani kiinni ja raahaa minut perässään, istuu itse tuolille ja painaa minut alas. Tiedän mitä minun on tehtävä ja otan hänen kalunsa suuhuni. Imen hänen kaluaan ja tunnen sen pikku hiljaa kovettuvan suussani. Hän auttaa välillä minua runkkaamalla itse kaluaan, mutta loppua kohden otan kalun taas suuhuni ja hetken päästä hän laukeaa karjaisten suuhuni. Olin muuten ylpeä itsestäni, kun pystyin nielemään spermat. Nieleminen on nimittäin aina ollut vähän ällöttävää puuhaa minulle.. :D

Suihinoton jälkeen juttelimme jonkin aikaa, kunnes sain herra P:ltä käskyn riisua vaatteeni ja tein työtä käskettyä. Hän käskee minun ottamaan esille mukanani tuomani hupun sekä dildon. Hän alkaa ottamaan itse köysiä esille ja ollessani selälläni sängyllä, hän alkaa sitoa minua x-asentoon. Lisäksi hän laittaa päähäni hupun ja laittaa pilluuni dildon ja peppuuni juuri äsken ostetun tapin. Nämä hän sitoo kiinni niin, että ne pysyvät paikoillaan.

Herra P tulee päälleni, imee nännejäni, hyväilee minua ja työntää sormensa sisälleni todeten hieman ilkikurisesti ''siellä olevan hieman kosteutta''. Tämän jälkeen, hieman yllättäen hän sanoo lähtevänsä kauppaan ja toteaa minulle, että ''älä sitten karkaa siitä''. Tässä kohtaa jännityin hieman ja huomasin ajattelevani, että '' ei kai se vittu aio mua jättää yksinään tähän''. Ajattelin, että mitä jos joutuisin paniikkiin? Tai mitä jos huomaisin raajojeni alkavan puutua köysistä? Tuossa tilanteessa minulla ei ollut kuitenkaan kauheasti varaa valittaa, joten kuulin oven sulkeutuvan, kun herra P lähti kauppaan ja itse jäin sänkyyn makoilemaan.Aivan yksin. Sidottuna.

Vaikka pelkäsin oikeasti sitä, että joutuisin esimerkiksi paniikkiin, pysyin yllättävän rauhallisena. En tiedä johtuiko tämä luottamuksesta herra P:tä kohtaan vai mistä, mutta en joutunut paniikkiin. Epämukavaksi tilanteen teki oikeastaan se, että dildo värisi pillussani ja olisin kaivannut herra P:tä liikuttamaan sitä..  Kun hetken päästä (n. 10-15 minuutin kuluttua) herra P tuli takaisin kotiin, olin kuitenkin huojentunut, koska jos olisin joutunut olemaan vähänkin pidempään yksin, olisin voinut joutua paniikkiin. Mutta kun juttelimme tästä jälkeenpäin, hän paljasti, että jätti käsissäni olevat narut sen verran löysiksi, että paniikin iskiessä olisin saanut ne itse nopeasti irti.

Kun hän tulee takaisin luokseni, hän poistaa hupun päästäni ja ottaa dildon pois sisältäni. Olimme ennen sessiota puhuneet paljon pelontunteesta sessiosta ja nyt hän toteaa minulle, että on aihetta pelätä.. Hän ottaa esille linkkuveitsen.

Olimme puhuneet veitsistä ennen sessiota ja vaikka veitset olivat aiemmin minulle ehdoton ei, niin huomasin jossain vaiheessa kuitenkin sanovani, että kyllä niitäkin voi kokeilla. Siksi oikeastaan en yllättynytkään, kun näin hänen ottavan veitsen esille. Huomaan pienen jännityksen tulevan kroppaani.

Hän alkaa kuljettaa veistä ympäri vartaloani. Tuo sen kaulalleni,kasvoilleni, kuljettaa sitä kohti rintojani.. Kun hän alkaa tuoda veistä kohti vasenta nänniäni, alan liikkua jännityksestä ja varmaan pelostakin.Hän toteaa, että minun on parasta pysyä paikoillani, jotta minuun ei sattuisi. Yritän pysyä rauhallisena, mutta huomaan tapittavani silmät auki, kun hän kuljettaa veistä nännini yli. Sen jälkeen hän tekee saman oikealle nännilleni.

Sitten tuli veitsikohtauksen kenties radikaalein osuus.Hän alkaa kuljettaa veistä kohti alapäätäni. Tunnen veitsen häpyhuulillani, klitoriksellani ja sitten.. tunnen sen painautuvan sisääni. En joudu välittömästi paniikkiin, mutta tunnen kuitenkin jännittyväni. Hän pitää veistä hetken aikaa paikoillaan ja alkaa sitten liikuttamaan sitä.. kyllä, liikuttamaan sitä pilluni sisällä. Jollain tapaa tämä liike tuntuu jopa ihan hyvältä sisälläni. Herra P tuo kätensä klitorikselleni ja alkaa hyväilemään sitä, samalla kun liikuttaa veistä pillussani. Vaikka klitoriksen hyväileminen tuntuu hyvältä, jokin saa minut kuitenkin sanomaan turvasanan.Ehkä se oli kuitenkin pelko ja tieto siitä, että pillussani on veitsi, joka väärinkäytettynä voisi oikeasti aiheuttaa vakavaakin vahinkoa. Tässä kohtaa huomasin kuitenkin herra P:n luotettavuuden.Hän lopetti veitsellä leikkimisen heti kun sanoin turvasanan.

Veitsileikin jälkeen herra P sanoo aikovansa laittaa minut leijumaan köysissä ja samaan aikaan panevansa minua peppuun. En valita taaskaan, vaikka ajatus peppuseksistä vähän jännittääkin huonojen kokemusten takia. Nousen sängystä ja herra P laittaa ensiksi päälleni eräänlaiset valjaat ja sen jälkeen hupun. Hupun hän sanoo laittavansa, koska sen avulla voi tukea niskaani. Hän laittaa hupun päähäni ja tunnen taas kerran hengitykseni hieman estyvän. Hän alkaa sitomaan köysiä päälleni.

Johtuen luultavasti monesta tekijästä (jännityksestä, alhaisesta verensokerista ja estyneestä hengityksestä), huomaan yhtäkkiä, että minua alkaa pyörryttään. Sanon tämän heti herra P:lle, joka kysyy tarvitseeko minun mennä vessaan. Vastaan kyllä, koska tunnen, että kohta lentää laatta. Hän availee köysiäni niin, että pääsen juoksemaan vessaan laattamaan.

Minua nolotti tämän jälkeen. Nolotti se, että hieno sidonta meni pilaan. Nolotti, koska tunsin, että olin pilannut session. Herra P kuitenkin lohdutti minua ja sanoi, ettei ole mitään hävettävää, hän sanoo tilanteet voivat aina muuttua ja tällaisia tapahtuu aina. Hänen sanansa lohduttavat minua ja tajua hetken päästä, ettei tämä ole maailmanloppu. Kyseistä sidontaa voimme kokeilla jatkossakin milloin tahansa ja se ei ole maailmanloppu, jos tilanteet muuttuvat session aikana.

Oloni parani, kun sain juotavaksi vettä ja istuskelin sängyllä.  Arvostin huolenpitoa jota sain herra P:ltä ja tämä paransi olotilaani paljon.

Kun oloni oli parantunut, oli aika jatkaa leikkimistä. Herra P alkaa sormettamaan minua ja hän tekee sen jälleen kerran taitavasti. Hän toteaa taas ilkikurisesti, että ''vähän siellä on taas kosteutta'' Ja vähän vain muka..

Minulla on edelleen tappi pepussa ja tarkoitus on että herra P panee minua peppuun, tällä kertaa sängyssä. Hän ottaa tapin pois ja sormettaa peppuani vähän aikaa. Sormet tuntuvat hyvältä pepussani, vaikka vähän jännitänkin samalla, koska ajatus peppuseksistä hieman jännittää. Hän ottaa tapin pois pepustani ja käskee minun mennä kontilleen. Herra P käyttää kortsua aikoessani myös panna minua peppuun ja kiroaa taas kortsun käyttöä.

Tunnen kalun peppureiälläni ja tunnen kuinka se alkaa upota sisälleni. Mutta en tiedä johtuiko siitä, että jotenkin alitajunnassa jännitän vai siitä, että lämmittelyä ei ollut tarpeeksi, mutta kyrpä pepussani tuntuu sattuvan ja vaikka en pyydä herra P:tä edes lopettamaan, hän kysyy heti sattuuko minua ja ottaa kyrvän pois pepustani. Vaikka voisi luulla, että pieleen mennyt peppuseksi harmittaisi herra P:tä, hän vain toteaa, että ''pannaan sitten pilluun''. Hän ottaa kortsun ja manailee kuinka vituttavaa on säätää kortsujen kanssa. Olen edelleen kontillani ja hän asettuu taakseni. Tunnen kalun pillullani ja hän painautuu sisälleni. Vaikka olisinkin halunnut nauttia myös itse peppuseksistä, voin taas todeta, kuinka taivaalliselta se ''tavallinen'' kalu pillussa-seksi tuntuu. <3 Herra P nai minua hetken ja laukeaa sitten karjaisten.

Makoilemme hetken aikaa sängyllä, kunnes herra P menee istumaan tuolille ja polttamaan tupakkaa. Samalla kun hän sytyttää tupakan, hän sanoo minulle: ''Nythän sä voit pitää mulle näytöksen''. Tällä hän tarkoitti sitä, että masturboisin itseäni dildolla samaan aikaan kun hän katselee.

Huomasin tänään, että tykkään ns kuitata takaisin herra P:lle, ihan huumorimielessä siis. Kysyn häneltä ehkä hieman virnistäen, haluatko todella nähdä? :D Hän vastaa, että todellakin haluan nähdä. Hän käskee minun asettua sängylle niin, että jalkani ovat levällään niin, että hän näkee kunnolla, kun masturboin.

Olen pari kertaa aikaisemmin joutunut masturboimaan, kun mies on katsonut vieressä ja vaikka periaatteessa olen näistä selvinnyt, niin ne aiheuttavat kuitenkin edelleen jännitystä, jopa pientä ujoutta minussa. Yksin on niin helppo masturboida, kun voi olla täysin vapaasti omassa rauhassaan ja keskittyä vapaasti fantasioimaan mistä tahansa, mutta tilanne on toinen, kun tietää toisen katselevan. Vaikka sulkisi silmät, niin tietää kuitenkin, että toinen katsoo. Siksi nämä tilanteet ovat omalla tavallaan ujostuttavia minulle. Mutta harjoitushan tekee tässäkin asiassa mestarin..

Saan kuitenkin lauettua, vaikka siinä kestää jonkin aikaa. Kun olemme taas jonkin aikaa jutelleet, niin päädymme taas panemaan, tällä kertaa ns perinteisessä lähetyssaarnaajassa. Taas kerran seksi tuntuu hyvältä ja taas kerran herra P laukeaa karjaisten.

Tässä välissä herra P poistuu saunaan ja jään itse hänen luokseen vähäksi aikaa yksikseni, tällä kertaa en ole tosin köysissä kiinni. Olisin mennyt itsekin saunaan, mutta koska minulla ei ollut pyyhettä tai hygieniakamppeita mukana, sanoin, että ehkä voimme mennä saunaan joku toinen kerta.

Herra P tulee hetken päästä takaisin saunasta ja toteaa, että hänellä on vielä yksi yllätys varalleni. Asetun selälleni sängylle ja herra P ottaa esille wartenbergin wheelin (se taikinapyörän näköinen kapistus). Hän alkaa pyörittää sitä ympäri vartaloani ja vaikka tässä kapistuksessa on myös teräviä reunoja, se tuntuu hyvältä vartalossani. Hän pyörittää sitä rinnnoilla ja vie sitä sitten alapäähäni ja vaikka veitsi tuntui pelottavalta alapäässäni, niin tämä tuntuu paljon kiihottavammalta, vaikka on myös terävä kapistus, joka voisi aiheuttaa vahinkoa.

Tämän jälkeen aloitamme kolmannen kerran panemisen ja en vaan voi mitään, että kyrpä pillussa tuntuu niin mahtavalta, taas kerran.. Herra P laukeaa taas karjaisten kovaa.

Koska minun pitää vielä lähteä takaisin Poriin, aikamme alkaa olla lopussa. Vaikka tässä sessiossa tarkoituksena ei ollut varsinainen kivun tuottaminen, hän kuitenkin ehdottaa jos kokeilisimme hänellä olevaa hapsupiiskaa. Huomaan haluavani piiskaa, enkä tunnu pelkäävän enää niin paljon kipua. Asetun kontilleni sängylle ja hän alkaa läimiä minua piiskalla. Koska en ole varsinainen kipulutka tai masokisti, yllätyin positiivisesti kun tykkäsin tästä piiskasta. Se tuntui pepullani aiheuttaen pientä kipua ja sai aikaan punoitusta, mutta tuntui kuitenkin erittäin mukavalta. Taisin siis löytää suosikkipiiskausvälineeni..

Kun sessio on lopullisesti ohi, juttelemme vielä jonkin aikaa, kunnes minun täytyy lähteä bussipysäkille ja takaisin Poria kohti. Kaiken kaikkiaan herra P:n luona vierähti 8 tuntia, eli yhden työpäivän verran, vaikka alunperin oli puhe vain muutamasta tunnista. :D Mutta sitä se teettää, kun on hyvää ja mukavaa leikkiseuraa..

Tiivistelmä fiiliksistäni:

Erittäin hyvät, jälleen kerrat. Oloni oli ollut erittäin kiimainen koko viikon ajan, joten sessioissa sain kunnon tyydytyksen monella tapaa.

Lisäksi olen iloinen, että olen löytänyt itselleni miehen, joka sopii minulle masterina. Minuun vetoaa se, että herra P on samaan aikaan suojeleva, turvallinen ja luotettava, mutta samaan aikaan hän on myös erittäin dominoiva, subin rajoja venyttävä master, jopa sadistinen (pelkästään sessioissa siis). Ymmärrän, että joku voisi helposti kyseenalaistaa hänen toimiaan sessiossa. Esimerkiksi se, että hän jätti minut täysin yksin joksikin aikaa, sotii varmasti jonkun toisen masterin toimintaperiaatteita vastaan ja olen itsekin ollut aiemmin sitä mieltä, että vastuullinen master ei jätä koskaan subia yksin valvomatta. Tai joku voisi kyseenalaistaa sen, että herra P kokeilee erittäin hardcoreja asioita subiensa kanssa.

Kyllä, hän ehkä saattaa toimia jonkun mielestä vastuuttomasti masterina. Mutta voisin kuitenkin väittää, että hän on samaan aikaan yksi turvallisimmista mastereista, joka menee loppujen lopuksi hyvin paljon subin ehdoilla ja kuuntelee subia.

Olen iloinen, että olen saanut tutustua sinuun herra P ja olen innokas näkemään, minkälainen tutkimusmatka meillä kahdella on edessä.

-Perhis




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti