sunnuntai 27. maaliskuuta 2022

Fetissinä BDSM

 Aina välillä seksikeskusteluissa internetissä, erityisesti fetissejä koskevissa keskusteluissa joku mainitsee fetissiksi BDSM:n.

Siitä onko BDSM fetissi vai ei, voisi aloittaa oman postauksensa. Itse en kuitenkaan tähän paneudu. Tuon esille kuitenkin oman näkökulmani siihen, että pidän itse BDSM:ään jonkinlaisena fetissinä itselleni. 

Toki tässä kohtaa on ehkä hyvä määritellä fetissiä paremmin. Wikipedia määrittelee fetisismin seksuaaliseksi kiinnostuksen kohdentamista johonkin esineeseen, materiaaliin, tuntemukseen, tuoksuun, vaatteeseen tai eritteeseen. Fetissi voi myös kohdistua johonkin ihmisen ruuminosaan, olemukseen tai piirteeseen.Yleimpiä fetissejä kinkyscenessä ovat mm erilaiset materiaalifetissit, kuten Latex ja Pvc-fetissit ja eritefetissit.

Ylläolevaan lyhyeeseen määritelmään nojaten, miten oma fetissini eli BDSM näyttäytyy elämässäni ja seksuaalisessa toiminnassa?

1. Ihastun vain dominoiviin miehiin

Yksi näkyvä osa fetissiäni on se, että olen viime vuosina ihastunut pääosin vain dominoiviin miehiin. Olen toki harrastanut vaniljamiesten kanssa seksiä ja kokenut heidät viehättäväksi, mutta jotta ihastuisin kunnolla mieheen, tämän pitäisi olla dominoiva mies ja kiinnostunut BDSM:stä. Toki tilanteet muuttuvat ja en voi varmaksi sanoa, että en esimerkiksi enää koskaan elämäni aikana ihastuisi kunnolla vaniljamieheen.

2. Haluan seksini pääosin kinkynä

Sinkkuna olen harrastanut välillä vaniljaseksiä ja tykännytkin siitä välillä, mutta pääsääntöisesti haluan seksini aina kinkynä ja tämä näkyy myös seuranhaussa. Jos haen seksiseuraa, kerron avoimesti mieltymyksistäni ja kysyn myös vastapuolelta hänen mieltymyksistään. Jos vastapuoli ei ole yhtään kiinnostunut BDSM:stä, meille tuskin tulisi jatkoa tai jos tapaisimme seksin merkeissä, tapaisimme ehkä muutaman kerran, kunnes toteaisin, että haluaisin kinkympää menoa. Vaniljaseksi menettelee ja sitä voi harrastaa ns paremman puutteessa, mutta kinkyseksissä herään eloon ja parhammillaan pääsen kunnon flow-tilaan kinkyseksin aikana. 

Tämä näkyy myös siinä, että en tykkää iskeä baarista ketään, koska todennäköisyys sille, että iskemäni mies olisi Dom, voisi olla aika pieni ja känninen vaniljaseksi ei innosta yhtään - tosin ei kyllä iske myöskään känninen kinkyseksi.

Kohtia ei lopulta tullut montaa ja moni oikea fettari ei varmaan edes pidä minua fettarina enkä sitä olekaan. Itse ajattelen, että BDSM on fetissi, joka on olennainen osa minua. Se määrittää minua ja seksuaalista toimintaani. Ei ehkä niin vahvasti kuin aidolla fettarilla, mutta määrittää kuitenkin hyvin vahvasti minua. 

Ja olen iloinen, että BDSM ja kinkyily on osa minua ja identiteettiäni.

-Perhis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti