sunnuntai 10. joulukuuta 2017

Himo on tullut takaisin

Kuten olen tainnutkin tuoda jossain tekstissäni esille, on kinkyily- ja seksirintamalla ollut aika hiljaista varsinkin säännöllisen leikkiseuran- ja seksiseuran näkökulmasta. Pervoiluni ovat olleet lähinnä yksittäisiä tapahtumia epääsäännöllisen säännöllisesti ja vaikka minua onkin piiskattu ja sidottu, tuntuu silti, etten ole varsinaisesti päässyt alistumaan kunnolla. Tähän asti hiljaiselo on ollut minulle aika ok ja olen hyväksynyt, että nyt on kinkyilyn suhteen hiljaisempi kausi, mutta nyt se on tullut takaisin - himo nimittäin.

En tiedä ovatko pimeät illat syynä, mutta minulla on ollut erittäin suuria haluja alistumiseen ja seksiin viime aikoina. Haluni on ollut jopa palavaa, sellaista että haluaisin pitkästä aikaa alistua jollekulle kunnolla, pitkän kaavan mukaan eikä pelkästään niin, että mentäisiin silla linjalla, että ''jospa nyt vain sidotaan ja piiskataan pikkuisen''. Himo on alkanut täyttää ajatuksiani ja tehdä oloani levottomaksi. Kenties himo on syynä, että olen nähnyt seksiunia ihmisistä, joiden kanssa en välttämättä mitään sessiointia tai seksiä harrastaisi.

Joku saattaa nyt ajatella, että olen nainen ja en voi valittaa leikkiseuran puutteesta - naisethan löytävät aina seuraa. Varmasti kyllä seuraa löytyisi heti, jos ehdottaisin seksiä ja sessiointia kenelle tahansa Masterille. Mutta kun se juju onkin siinä, että en kenen tahansa kanssa ala sessioimaan. Nykyään olen ehkä jopa entistä tarkempi siitä, kenelle alistun ja kenen kanssa harrastan seksiä. Ja minun kohdallani se ei välttämättä tapahdu ihan helposti. Kemioiden pitää natsata, ulkonäön miellyttää, luonteenkin pitää olla mukava ja tyyppi saisi olla sellainen, jonka kanssa aikaa voisi viettää muutenkin kuin sessioiden ja seksin merkeissä. Joten ketä tahansa en ''hyväksy'' leikkikaveriksi.

Vaikka samaan aikaan turhauttaa, ettei minulla ole ketään vakituista leikkikaveria nyt, niin olen silti iloinen, että himoni on tullut takaisin. Sieltä jostain syvältä uumenista, missä se on ollut piilossa.

-Perhis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti