keskiviikko 31. toukokuuta 2017

Onnellinen

Vietin viime yön lukien Käsi hiekassa ja sinussa blogia. Olen lukenut kyseistä blogia jo monta kertaa aikaisemmin, mutta aina vain palaan kyseisen blogin pariin. Minua viehättää heidän tyylinsä kertoa d/s rakkaussuhteestaan, kinkyelämästä, mutta myös aivan tavallisesta arjesta. Heidän rakkaussuhteensa on yksi kauneimpia ikinä ja jotenkin tulen itsekin aina iloiseksi, kun saan lukea heidän suhteestaan.

Kun eilen taas vaihteeksi luin heidän blogiaan, en tiedä miksi - johtuiko se heidän bloginsa sisältämästä onnellisuudesta vai mistä, mutta minutkin täytti yhtäkkiä onnellisuuden tunne.

Tajusin kuinka onnellinen olen tällä hetkellä. Vaikka elämääni on mahtunut ja tulee varmasti edelleen mahtumaan ikäviä hetkiä, surullisia tilanteita ja rankkoja aikoja, niin olen varmaan onnellisempi tällä hetkellä kuin vuosiin.

Olen niin onnellinen kaikesta siitä, mitä bdsm on tuonut elämääni. Olen luonnollisesti toki onnellinen hyvästä seksistä, jota saan aina silloin tällöin. Kuten olen aikaisemminkin kirjoittanut, olen saanut parasta seksiä vuosiin, kun olen harrastanut bdsm-juttuja.

Ennen kaikkea olen iloinen kaikista ihmisistä, joita olen saanut elämääni. Olen tuonut tämän esille ennenkin, mutta koskaan ei voi liikaa iloita ja kiittää niitä ihmisiä, jotka ovat nykyään elämässäni. Niitä ihmisiä, joiden kanssa voin olla sellainen kuin olen. Niitä ihmisiä joiden kanssa voin jutella ihan mistä vaan. Niitä ihmisiä, joiden kanssa olen saanut viettää mukavia hetkiä, oli kyseessä sitten kinkyily tai ihan jokin muu ajanviete.

Olen kiitollinen erityisesti juuri teistä ihmisistä, koska ihmisethän mahdollistavat kaiken kivan elämässäni ja tekevät elämisestä elämisen arvoisen. Ilman teitä, elämäni olisi tylsää ja ankeaa. Ilman juuri teitä ihmisiä, ei olisi ketään, jolle puhua. Ketään, jonka kanssa viettää aikaa. Ketään, jonka kanssa voisi käydä kinkybileissä. Toivon, että saan pitää teidät elämässäni vielä kauan. <3

- Kiitollinen ja onnellinen Perhis

2 kommenttia: