keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

D/S:ää ja gradua

Saan usein ideoita öisin ja silloin usein tartunkin ideoihin ja niiden ratkaisemiseen. Näin kävi myös tällä kertaa. Viime tiistain välisenä yönä sain idean, jota olin kyllä jo vähän pyöritellyt mielessäni. Piiskurin mukaan ottamista graduuni ja d/s asetelman yhdistämistä graduni tekoon.

Graduni teko on tähän asti jumitellu paikoillaan, vaikka sinänsä olenkin tehnyt jotain sen eteen. Kun kuitenkin alkoi tuntua siltä, etten oikeasti saa mitään aikaiseksi, mieleeni tuli hankkia piiskuri graduprosessin ajaksi. Henkilön, joka rangaistusten ja myös palkintojen avulla motivoisi minua työstämään graduani. Siispä päätin laatia bdsm-baariin ilmoituksen, jossa etsin piiskuria graduprosessini ajaksi. Vaikka yleensä etsin dominointitarkoituksissa vain miehiä, niin päätin tällä kertaa etsiä myös naisia, koska miksi minun tässä tapauksessa pitäisi rajata hakuni vain miehiin?

Sopiva piiskuri löytyikin nopeasti ja yllättäen juuri naisesta. Ja mikä hauskinta, hän on itsekin sub, mutta kertoi esittelyssään, että hänessä on ripaus daddya/motheria. Ja mikä vielä hauskempaa, vaikka hän sanoi olevansa sub, niin hän osaa olla hyvinkin tiukka ja vaativa, minkä olen jo päässyt huomaamaan..

Olen siis viime tiistaista työstänyt graduani piiskurin voimin. Olen saanut alusta lähtien gradun tekoa ja ulkonäköä tukevia tehtäviä, lisäksi minun pitää raportoida mitä olen aina päivän mittaan tehnyt graduni eteen ja jos minulla on jokin graduun liittyvä tehtävä, niin raportoida sen tekemisestä ja onnistumisesta.

Minkälaisia fiiliksiä piiskurin mukana olo on tuonut minulle? En voi kieltää, etteikö tämä ole omalla tavallaan rankkaa. Nyt joudun oikeasti työstämään gradua päivittäin, pitämään sen mielessäni ja lisäksi etten varsinaisesti pääse heti kirjoittamaan tekstiä, vaan tekemään tehtäviä, jotka tukevat gradua ja sen valmistumista.

Toisaalta positiivista vaikutusta on selvästi. Nyt todella teen ja työstän graduani eteenpäin ja olen yrittänyt olla ahkera graduni eteen. Eli selkeästi piiskurin mukana olo motivoi minua tekemään graduani.

Prosessista on varmasti tulossa rankka, niin kuin gradun tekeminen yleensä on. Kuitenkin olen iloinen, että minulla on nyt piiskuri. Koska tuloksia näkyy jo.

-Perhis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti