perjantai 22. tammikuuta 2016

Panemisesta

Olen käsitellyt blogissani suhdettani vaniljaseksiin, mutta mieleeni tuli paneutua siihen, mitä oikeasti pelkkä perus paneminen merkitsee minulle kinkynä.

Ajatus panemisen tärkeydestä lähti liikkeelle BDSM-baarissa perustamastani keskustelusta, jossa kysyin ihmisiltä, kuinka tärkeää paneminen on heille.Olin nimittäin jo jonkin aikaa ollut kiinnostunut siitä, mitä itse paneminen merkitsee ihmiselle, jotka touhuavat kaikkea muuta(kin) kuin panevat. En yllättynyt vastauksista. Oli heitä, joille paneminen oli hyvin vähän tai ei ollenkaan tärkeää ja oli myös heitä, joille paneminen oli olennainen osa sessioita ja BDSM:ää.

Mitä sitten minulle pelkkä paneminen merkitsee? Voisinko elää seksittömässä (tässä tapauksessa ei-panemista sisältävässä suhteessa) Vastaukset ovat: Paneminen on tärkeää minulle ja en voisi.

Jos ajattelee panemista, niin paneminenhan on erittäin intiimi asia. Se ei ole aina välttämättä romanttista tai edes niin kaunista, mutta intiimiä kuitenkin ja se on tilanne, jossa oikeasti pääsee lähelle toista. Pääsee tuntemaan toisen vasten omaa ihoaan, tuntemaan toisen lämmön ja sen intohimon, joka välittyy seksissä. Niin ja kyllähän se tunne, että toinen on sisälläsi, on myös aivan mahtava. Ja mahtavampi vielä, jos on tunteita mukana.

Mietin sitä, että voisinko olla d/s suhteessa, jossa olisi kyllä sessiointia, mutta ei itse panemista. Asiaa mietityttäni, niin päädyin loppupäätökseen, etten voisi. Jos seksiä eli tässä tapauksessa panemista ei olisi, niin minusta todennäköisesti tuntuisi siltä, että jotain olennaista puuttuisi suhteesta. Jotain sellaista, jota ilman koko suhde tuntuisi minusta kylmältä. 

En kaipaa jokaiseen sessioon panemista, eivätkä ajatukseni näin sinkkunakaan  pyöri aina panemisessa. Mutta haluan kuitenkin panemista, niin sinkkuna kuin parisuhteessa. Vaikka saan kicksit itse alistumisesta, vaikka siihen ei sisältyisi panemista lainkaan, niin haluan sitä, että minuun työnnytään sisään ja pannaan rajusti tai miksei hellästikin. Oli se sitten sessiosta erillinen pano tai session sisällä tapahtuva pano. Tuntuu hyvältä, että minua pannaan suuhun, piiskataan tai tehdään mitä tahansa muuta alistavaa. Mutta aivan yhtä hyvältä tuntuu, että minua pannaan. Vaikka siihen ei välttämättä liittyisi vahvaa d/s asetelmaa.

Voi olla, että olen jonkun mielestä liian vanilja, koska myönnän, että pelkkä paneminen on minulle tärkeää. Mutta sitten voisin esittää vastakysymyksen. Miten se, että haluan myös pelkkää panemista tekisi minusta muka huonon kinkyn/vaniljan? Miten paneminen ylipäätänsä olisi pois pervoilusta tai miten nämä kaksi asiaa sulkisivat toistensa pois?

Nauttikaa ihmiset toisistanne, joko panemisen tai pervoilun muodossa. Tai mikä parempaa, molempien parissa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti