sunnuntai 4. lokakuuta 2020

Mitä minä saan tästä?

 BDSM-baarissa oli kolumni, jossa käsiteltiin sitä, mitä kolumnin kirjoittaja saa D/s 24/7 suhteesta. Itse en elä minkäänlaisessa D/s-suhteessa tällä hetkellä, joten en osaa varsinaisesti siitä puolesta sanoa mitään, mutta osaan kyllä sanoa, mitä itse saan alistumisesta.

Baaria selatessani olen huomannut, että varsinkin subit tarkastelevat omaa alistumistaan hyvinkin paljon. Ihmiset pohtivat miksi he alistuvat, mitä he saavat alistumisesta ja niin edelleen. Itse en ole omaa alistumistani loppupeleissä niin syvällisesti tarkastellut. Olen aina vain todennut, että olen alistuva nainen ja saan nautintoa siitä, että alistun seksissä. That's it. En ole juurikaan miettinyt miksi juuri minä olen alistuva, enkä esimerkiksi switch saati dominoiva. Olen ollut automaattisesti alistuva, sen kummemmin asiaa miettimättä. 

Mutta mitä minä saan alistumisesta? Mitä se antaa/tarjoaa minulle? Tähän minulla on vastauksia ja näkökulmia.

Ehkä kaikkein yksinkertaisin vastaus ja näkökulma on nautinto. Saan todella paljon nautintoa siitä, että olen alistuva. Niinkin paljon, että tavallinen ja tasa-arvoinen seksi ei houkuttele. Niin paljon, että tuon mm Tinder-profiilissani avoimesti esille, että olen alistuva nainen vain jotta voisin löytää seuraa dominoivasta miehestä. 

Alistuvana osapuolena oleminen on mieltäni ja elämääni piristävää, ne ovat hetkiä jolloin tunnen eläväni kunnolla ja irtaantuvan muusta maailmasta. Siitä tylsän arkiminän roolista. 

Subina olen saanut kokea todella paljon hyviä ja nautinnollisia seksikokemuksia. Vaikka olen alistuvan roolissa, en ole juuri koskaan joutunut kärsimään siitä, ettei nautinnostani välitettäisi. Päinvastoin, tuntuu että enemmän D-miehet ovat kiinnostuneita nautinnostani kuin perusseksin ystävä. Kinkyseksi on rikastuttanut seksielämääni todella paljon ja vain toinen kinky voi ymmärtää sen, miten monipuolista kinkyseksi voi parhaillaan olla ja kuinka paljon se rikastuttaa seksielämää


Monet alistuvat naiset sanovat, että koska ovat arki- ja työelämässä se hallitseva ja ohjia käsissään pitävä osapuoli, seksissä on kiva antaa ohjat toiselle. Tämäkin on varmasti se syy, minkä takia nautin alistumisesta. Saan kerrankin vain olla ja nauttia miettimättä asioita. Minun ei tarvitse miettiä mitä pitäisi seuraavaksi tehdä tai miten pitäisi edetä. Minun ei tarvitse itse olla ohjeistamassa toista mitä nyt tehdään. Aika vapauttavaa välillä. Saan siis hengähtää kaikista stressaavista asioista.

Oikeastaan voin todeta, että saan alistumisesta nautintoa ja mielihyvää ja jotain, jolla pystyn purkamaan stressiä. Jos lähtisin tonkimaan asioita syvällisemmin, voisi mieleeni nousta vielä muitakin näkökulmia asiaan.

Mutta tarviiko minun edes tietää vastauksia asiaan? Mielestäni ei tarvitse.

-Perhis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti