torstai 19. lokakuuta 2017

Menoa ja meininkiä ympärilläni

Elämäni on hyvin kiireistä tällä hetkellä. Erilaiset tapahtumat ja menot täyttävät kalenteriani erityisesti viikonloppujen osalta. Milloin joku pitää kotibileet, milloin on jonkin kinky-yhdistyksen bileet, milloin on treffit, milloin joku (vanilja)kaveri haluaa nähdä minua. Ja milloin olen töissä viikonlopun. Elämäni on sen verran kiireistä, että totesinkin eräälle kaverilleni, että kiireisestä ajasta johtuen minulla ei ole valitettavasti tarpeeksi aikaa kaikille ihmisille. Ja tästä podenkin ajoittain huonoa omatuntoa. Toisaalta koska arki vierähtää töitä ja keskiviikon Mixei-miittiä usein yksin kotona, pyhitän viikonloput mieluusti ihmisille ja erilaisilla tapahtumille.

Kuitenkin, vaikka välillä kiroankin ajan riittämättömyyttä, niin samaan aikaan nautin tästä elämäntilanteesta. Siitä, että nykyään olen viikonloppuja enemmän muualla kuin kotonani. Siitä, että nykyään viikonloppuisin on tekemistä, eikä minun tarvitse viettää koko viikonloppua neljän seinän sisällä, kuten vietin vielä muutama vuosi sitten. Ja ennen kaikkea siitä, että ihmiset haluavat viettää aikaa kanssani.

Tuntuu hyvältä tietää olevansa haluttua seuraa. Erityisesti kinkyyden myötä ihmiset elämässäni ovat tuplaantuneet ja tuntuu mukavalta saada kutsuja erilaisiin tapahtumiin ja bileisiin. Minulle merkitsee todella paljon se, että kanssani halutaan viettää aikaa. Kun lapsena sain yhdessä vaiheessa tottua siihen, ettei kavereita oikein ollut ja kun opiskeluaikana sain tarpeeksi viettää yksinäisiä viikonloppuja opiskelukaupungissani, kun kukaan ei kysynyt juuri koskaan mihinkään (olen erittäin tyytyväinen, että muutin opiskelukaupungistani pois), niin sitä nauttii siitä, että menoa ja meininkiä on ympärillä.

Jotenkin toivon tämän elämäntilanteen jatkuvan pitkään. <3

-Perhis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti