tiistai 15. elokuuta 2017

Pervoilua pitkästä aikaa + roolien vaihtoa

Minulla on ollut pervoilurintamalla hiljaista oikeastaan talvesta lähtien. Yksittäisisiä sessiointeja on onneksi ollut esimerkiksi bileiden yhteyksissä, mutta sellaista säännöllistä sessiointia ei ole ollut.. noh vähään aikaan. Eikä asia ole niin paljon haitannut. Talvi ja kevät vierähtivät gradun ja loppuopintojen parissa ja nyt kesän olen kesäkuun alun lomasta huolimatta painanut koko ajan vain töitä, joten en ole oikeastaan ehtinyt edes murehtimaan sitä, etten ole päässyt pervoilemaan kunnolla. Toki aina välillä mieleeni on hiipinyt, että kunnon sessiointi tekisi hyvää, mutta en ole murehtinut asiaa. Kuitenkin nyt sunnuntaina pääsin pitkästä aikaa sessioimaan - tällä kertaa ns molemmissa rooleissa ja täytyy sanoa, että pervoilu ja toisaalta myös paneminen virkisti mieltä paljon!

Kyseessä oli pitkästä aikaa sessiointi nykyisen ehkä enemmän kaverina pitämäni tyypin kanssa, jonka kanssa meillä oli aika pitkääkin kestänyt seksi- ja pervoilusuhde, fwb-suhde tai millä nimellä tuota meidän juttua voisikaan kutsua. Ennen tätä sunnuntain kertaa emme kuitenkaan olleet harrastaneet seksiä tai pervoilleet pitkään aikaan. Minusta vain tuntui, että juttumme ehkä vähän lopahti ja muutuimme koko ajan enemmän tavallisiksi kavereiksi, jotka eivät enää pervoile. Asia oli minulle ihan ok, varsinkin kun molemmilla on ollut tässä muita pano- ja leikkikavereita. En ole siis haikaillut tämän tyypin perään, koska olen ajatellut, että on ihan luonnollista, että tilanteet muuttuvat.

Siksi olinkin hieman yllättynyt, kun kaverini alkoi whatsapp-keskustelussa taas vihjailemaan pervoilusta. Vaikka olenkin ajatellut häntä nykyään ehkä enemmän kaverina kuin pervoilukumppanina, minut on kuitenkin helppo saada innostumaan, jos mainitaan sessiointi, joten lähdin viestittelyyn mukaan.

Nyt lauantai-iltana kaverini sanoi, että hänen luokseen voi tulla katsomaan leffoja. En varsinaisesti odottanut sessiointia, koska nyt kaverini puhui pelkästään leffojen katselusta, mutta tein kuitenkin varotoimenpiteitä, joita teen, jos tiedossa on seksiä. Eli ajelen karvani alapäästä (kyllä, tämä on varotoimenpide minulle, jos seksiä olisi mahdollisesti tiedossa) ja varaudun muutenkin jäämään ainakin yöksi kaverilleni.

Alkuilta vierähti hyvin siveellisissä merkeissä leffan ja sarjojen parissa. Kaverini ei vihjaillut mitään sessioinnista ja kun kello alkoi olemaan paljon, niin ajattelin, että jään nukkumaan, mutta mitään pervoilua tuskin tapahtuu.

Kun menimme lopulta joskus aamuyöstä klo 3 aikaan nukkumaan, niin kaverini teki asian, jota ei ole pitkään aikaan tehnyt. Hän tuli ihan viereeni ja otti minut kainaloon. Tämä yllätti paljon, koska tälläisesta läheisyydestä on pitkä aika. Olemme nukkuneet kyllä yhdessä tämänkin vuoden aikana, mutta tällaista lähekkäin olemista ei ole ollut, joten olin hyvin yllättänyt tästä. En kuitenkaan työntänyt kaveriani syrjään, koska minulle läheisyys on näin sinkkuna asia, jota saa harvoin ja jota kaipaan usein.

Mainittakoon, että meille usein lähekkäin/kainalossa nukkuminen on toiminut jonkinlaisena esileikkinä/pervoilun käynnistäjänä. Kaverini tyyli on usein alussa enemmän kiusoitteleva kuin suoraan minuun kiinni käyvä ja usein lähekkäin nukkuminen on aiheuttanut yleensä pitkän ja joskus tuskallisenkin minun hyväilyni ja kiusoittelun. Niin tälläkin kertaa.

Lopulta tämä hyväily johti siihen, että kaverini sormettaa kostuvaa pilluani ja minä vain nautin hänen käsittelystään. Hän sormettaa pilluani, työntää sormiaan myös peppuuni. Lopulta asiat johtavat siihen, että hän nostaa minut päällensä ja alan ratsastaan hänellä.

Kaverini on siis switch, joka on enemmän D kuin S. Jollain tavalla tykkään suuresti dynamiikan näkymisestä. Kaverini ei ole sen tyylinen ihminen, joka alistaisi esimerkiksi nimittelemällä tai sanallisesti nöyryyttämällä. Hänen tapansa on enemmän fyysinen. Hyvä merkki on asentojen vaihtelut. Sen sijaan, että hän esimerkiksi käskisi minua itseäni menemään tiettyihin asentoihin, hän itse muuttelee asentojani. Joskus hän ottaa tukasta minua kiinni ja siirtää haluamansa asentoon tai joskus, kuten esimerkiksi nyt ollessani hänen päällänsä, hän siirtää minut kirjamellisesti toiseen asentoon, pitämällä minua sylissään ja kääntämällä sitten toiseen asentoon. Jotenkin tykkään todella paljon tällaisesta fyysisestä toiminnasta. Voin kirjaimellisesti olla ja nauttia seksistä siihen asti, kunnes kaverini itse päättää, milloin siirtää minut seuraavaan asentoon. Tämä siis pienenä mainintana dynamiikan näkymisestä.

Kaverini panee siis minua pilluun ja se tuntuu pitkästä aikaa todella hyvältä. Kaverini ei tosiaan minulta juuri kysele, haluanko mihin reikään haluan kalua, joten hän ei nytkään kysele. Hän ottaa kalunsa pois pillustani ja asettelee sen pepulleni. Tunnenn kalun alkavan työntyä pikku hiljaa sisääni. Ja ilokseni kalu menee sisään ilman turhia säätämisiä.

Peppuseksi voi mielestäni olla pahimmillaan jopa kidutusta, vähän niin kuin pakko-orkutukset wandilla. Se tunne, kun vähän isompi varustus on pepussasi, tuntuu samaan niin äärettömän hyvältä, mutta toisaalta myös jollain tavalla jopa kidutuksella. Peppuseksi ei varsinaisesti sattunut, mutta peppuseksiä harrastaneet voivat ehkä kuvitella sen tunteen, mitä tässä haen takaa..

Kaverini vaihteli taas asentojani ja pani minua peppuun eri asennoissa. Sitten tapahtui asia tai sain oikeastaan tunteen, joka on tullut aiemminkin peppuseksin aikana, jonka takia minun pitää keskeyttää peppuseksi. Minulle on usein tullut tunne, että nyt on pissahätä ja pakko päästä vessaan. Joskus pissahätä on ollut oikeasti, mutta useinkin mitään pissaa ei ole vessassa tullut. En tiedä, mistä tällainen tunne peppuseksissä johtuu, johtuuko se vain siitä, että kalu painaa emättimen seinää vai mistä, mutta tälläkin kertaa tuli tunne, että nyt pitää mennä vessaan ja jouduin keskeyttämään panemisen.

Kun tulin vessasta, puhuimme kaverini kanssa., että olisiko nyt hänen vuoronsa saada peppunsa käsiteltäväksi.

Asia, josta en ole kirjoittanut on se, että olemme kaverini kanssa ennenkin ns vaihtaneet roolia. En tosin voi sanoa kauheastin alistaneeni häntä, mutta tämä roolien vaihto on näkynyt siten, että olen fistannut häntä (kyllä) ja pannut häntä sträpillä. Tälläkin kertaa ajatuksena oli fistaus ja sträppääminen.

Aloitimme sträppäyksellä. Sträppäys on edelleen minulle asia, joka aiheuttaa säätämistä ja toisaalta myös naurua, kun toiminta ei meinaakaan onnistua. Naureskelin kaverilleni mm, että onpas tämä paneminen vaikeaa, kun sträppäys ei meinannut heti onnistua. Mielestäni on kiva, että meidän dynamiikassa voimme myös naureskella, jos jokin toiminta ei onnistu. Kaiken ei tarvitse aina olla niin vakavaa, ajattelen.

En selosta enempää sträppäyksestä, joten seuraavaksi oli vuorossa fistausta. Hänen peppunsa fistausta siis. Olen tosiaankin jo parikin kertaa häntä fistannut, joten asia ei ole sinänsä uusi minulle. Mutta edelleen, asia aiheuttaa minulle tietynlaista tunnetta.

Silloin kun ns. olen toisessa roolissa, olen hyvin varovainen. Tiedustelin koko ajan kaveriltanikin, että miltä nyt tuntuu ja eihän vain satu. Varmaan subipuoleni aiheuttaa sen, että olen varovainen. Aloittelen asiat hitaasti ja rauhallisesti ja muutenkin olen ns rauhallinen, koska  en esimerkiksi fistauksessa halua todellakaan aiheuttaa mitään vammoja toiselle.

En nyt kerro enempää itse fistaamisesta, mutta jos joku miettii, että miltä minusta itsestäni tuntui olla toisessa roolissa, niin kerron fiiliksistäni.

Vaikka minulle on jonkinlaisia switchimäisiä piirteitä ilmaantunut, pidän itseäni edelleen pääosin subina. Saan suurimman nautintoni edelleen alistumisesta kuin siitä, että itse alistan. Mutta en voi kieltää, että on ihan mukavaa olla siinä toisessakin roolissa. Toki esimerkiksi kaverini ja minun kohdalla ei voi ehkä puhua mistään kunnon alistumisesta, hänen kohdallaan siis, mutta ajattelin kuitenkin, että nyt olen siinä toisessa roolissa, missä en yleensä ole. Kaverillani oli esimerkiksi selvästi ohjat käsissään toisessa roolissakin ollessaan, hän ohjaili ja liikutti kättäni, ohjasi toisen käteni runkkaamaan samalla hänen kaluaa ja viimeistään, kun hän laukesi lopussa suuhuni, huomasi ja tunsi, että hän oli taas D. Mutta kuitenkin oli ihan piristävää olla itse siinä toisessa roolissa. Näin vaihtelun vuoksi.

Oli siis ihan mukavaa päästä itsekin tekemään toiselle jotain, mutta en voi kieltää, että nautin vielä enemmän kun sain olla taas kunnolla subi. Kun sai vain nauttia toisen käsittelystä.

Joka tapauksessa pervoilu herätti taas pervominän sisältäni ja nyt kaipaan taas enemmän pervoilua elämääni!

-Perhis






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti