sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

Bileistä ja miiteistä

Osana kinkyelämääni on varsinaisen kinkyilyn lisäksi tulleet kinkybileet- ja miitit. En tiedä voinko kutsua itseäni ahkeraksi kävijäksi, koska esimerkiksi muiden kaupunkien miiteissä ja bileissä en käy joka kuukausi. Pikaisen laskeskelun jälkeen voin kuitenkin todeta, että kyllä, eri bileissä ja miiteissä on tullutjäytäy jo aika paljon. Olen käynyt muutaman kerran Tampereen Rsykeen bileissä, kaksi kertaa Turun baletin bileissä ja kaksi kertaa Smurffien bileissä Wäiskillä. Vielä listalta ovat käymättä Bizarren ja Ousm:n bilee, joista Bizarren bileisiin olen menossa toivon mukaan huhtikuussa. Miiteistä taas olen käynyt Tampereella, Turussa ja Helsingissä.

Vaikka bileet ja miitit eroavat toisistaan, tykkään molemmista ja molempien tunnelmasta. Miitit ovat paikkoja, joissa pääsee tutustumaan kinkyihin hieman tasa-arvoisessa meiningissä. Miiteissä d/s asetelmat eivät välttämättä ole niin vahvasti esillä ja miittiporukaissa niin dominoivat, subit, switchit kuin fettaritkin hengailevat yleensä sulavassa sovussa ja juttelevat. Piristävä poikkeus ns perinteisten miittien joukossa on ollut Tampereen Mixein miitti, joka on nykyään jokaisen viikon keskiviikkona. Kokoonnumme miittiporukan kanssa kyseisen yökerhon Lounge-puolella, jossa saamme kokoontua rauhassa ihmisten kanssa ja mikä parasta, koska tila on hieman sivummalla ja saamme olla rauhassa, olemme päässeet porukalla hieman toteuttamaan itse asiaa, eli kinkypuolta. Illanvietoissa moni ihminen on päätynyt köysiin ja jopa pientä piiskausta on ollut. Mixen miitit ovatkin nousseet omaksi suosiksiksi Tampereen kolmesta miitistä. Yhteishenki on rento ja hyvä ja vaikka varsinaisesti mitään kunnon sessiointia ei voi tapahtua, tykkään kuitenkin siitä, että jokainen tosiaan pääsee halutessaan köysiin ja pääsee edes köysien avulla toteuttamaan alistuvaa/dominoivaa puolta.

Entäs sitten bileet? Bileistä olen tykännyt siitä lähtien, kun niissä olen käynyt. Bileissä on vaan niin monta asiaa, mistä tykkään.. Tykkään siitä, että silloin ihmisiä näkee aidoimmillaan - kinkyinä, tuhmina, sellaisina kuin olemmekin. Tykkään bileiden vapauttavasta ja hyvästä tunnelmasta ja siitä, että bileissä tuntuisi aivan kuin olisi omassa maailmassa. Ja niinhän sitä onkin. Kinkyjen omassa maailmassa. Koska lisäksi myös tykkään itse olla jollain tavalla huomion keskipisteenä bileissä ja toisaalta seurata myös sivusta, olen nauttinut kun olen itse päässyt esimerkiksi piiskattavaksi ihmisten eteen ja toisaalta nautintoa saan myös muiden sessiointien seuraamisesta. Minä vain niin nautin bileissä käymisestä, vaikka toisaalta ymmärrän myös, että jotkut paljon bileissä käyneet, ovat todenneet, että monien bileiden jälkeen saattaa ilmestyä ns. bilekyllästyminen.

Lopuksi pitää vielä kehua erityisesti erästä miittiä, jossa olin eilen. Olin Helsingissä Kinky Finland-miitissä, joka pohjautuu Fetlifen Kinky-Finland-ryhmään. Olen jo pitkään halunnut mennä miittiin, mutta töistä tai muista syistä johtuen, en päässyt paikalle kuin vasta nyt. Ja vaikka rahaa meni taas tähän reissuun, totean, että se oli tämän reissun arvoista. Miitissä oli erittäin hyvä tunnelma ja fiilis, Helsingin seudun ihmiset olivat erittäin mukavia ja tuli taas tutustua illan aikana uusiin ihmisiin ja tavattua vanhoja tuttuja. Onnistunut ilta ja reissu siis.

Olen siis iloinen, että olen löytänyt bileet ja miitit ja erityisesti näiden tapahtumien ihmiset elämääni. <3

-Perhis


 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti