keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Ekshibitionismista ja voyerismista

Kinkyily on nostanut esiin kaksi piirrettä itsessäni, jonka toisen olemassaolon olen tuntenut jo silloin, kun pidin itseäni vaniljana. Puhun ekshibitionismista ja voyerismista.

Ensin pakolliset määrittelyt. Wikipedia määrittelee ekshibitionismin seuraavasti: Ekshibitionismi (lat. exhibere 'tuoda esiin') eli sukupuolinen paljastamishäiriö tarkoittaa, että asianosainen kokee seksuaalista mielihyvää paljastaessaan sukuelimensä, tietyt ruumiinmuotonsa tai seksuaalisen toimintansa toisille ihmisille. Erityistä mielihyvää tuottaa seurannan kohteeksi joutuminen tai paljastelun kohteen reagoiminen.

Voyerismin wikipedia määrittelee seuraavasti:  Voyeurismi (ransk. voyeur 'katselija') eli tirkistelynhalu on parafilia eli seksuaalinen käytöshäiriö, jossa asianosainen haluaa tarkkailla alastomia ihmisiä tai toisen sukupuoliyhdyntää.Tavallisesti tämä tapahtuu tirkistelyn kohteen tietämättä ja johtaa kiihottumiseen ja masturbaatioon. Tirkistelijä ei yleensä pyri kontaktiin tirkistelyn kohteen kanssa vaan muodostaa tästä eroottisia fantasioita itsetyydytyksensä tueksi.

Jo vanilja-aikoina huomasin itsestäni erityisesti voyerismin piirteitä. Kun aikoinaan yövyimme silloisen, ison kaveriporukan kanssa jonkun luona, aina välillä jotkut rohkeimmat saattoivat päätyä harrastamaan seksiä, vaikka osa porukasta nukkuikin samassa huoneessa. Muistelen, etten tuolloin koskaan vetänyt herneitä nenääni siitä, että joku harrasti seksiä, vaikka olin samassa huoneessa nukkumassa. Muistan esimerkiksi jonkun kerran, kun ystäväni päätti alkaa touhuamaan silloisen kumppanin kanssa samassa huoneessa, missä meitä muita kavereita nukkui. Ääntä he ei juuri pitäneet, mutta koska olin itse hereillä ja salakavalasti vilkuilin heidän suuntaansa, huomasin, että jotain siellä tapahtui. En muista tarkalleen tuntemuksiani, mutta ei ainakaan salakatseluni häirinnyt minua yhtään.

Kinkyilyssä olen huomannut ekshibitionismin ja voyerismin korostuvan erityisesti kinkybileissä. Olen huomannut tykkääväni siitä, että saan olla vähissä vaatteissa/jopa alasti ihmisten katseiden edessä ja toisaalta olen huomannut, että saan isot kicksit siitä, että voin katsella muiden sessioimista.

Kun olen bilessä käynyt, olen ollut pari kertaa piiskattavana niin, että olen melkein alasti. Täysin alasti ole tainnut olla vielä kertaakaan, mutta ainakin niin olen ollut, että peppuni on paljaana ja vain alkkarit ovat päällä. Olen huomannut saavani kicksit siitä, että porukka katsoo, kun olen piiskattavana. Se tunne, että porukka näkee paljaan peppuni, siihen ilmestyvät jäljet ja ylipäätänsä sen tilanteen, että olen piiskattavavana on jotenkin mieletön. Ekshibitionismin ilmaantuminen bileissä on muuten mielenkiintosta sinänsä, että tosielämässä en ole sellainen ihminen, joka viihtyisi kauheasti huomion keskipisteenä tai parrasvaloissa. Sen sijaan kinkybileissä huomion keskipisteenä oleminen vaikka juuri piiskaus- tai sidontasessiossa ei tuota minulle mitään ongelmia.


Toisten sessioiden katselu on taas yksi syy, miksi tykkään ylipäätänsä käydä bileissä. Toisten leikkien katselusta saan myös mielettömät kicksit ja siitä tulee jotenkin hyvä olo. Hyvä olo, kun tajuaa, että on vertaistensa pervojen joukossa, jossa voin olla avoimesti sellainen pervo kuin olen ilman että kukaan häiriintyy. Toisaalta toisten sessioiden seuraaminen saa aikaan sen, että sisäinen ekshibitionistini alkaa huokailemaan ja toivovan, että ''voisinpa minä olla tuolla subin paikalla kanssa''.

Jälkikirjoituksena voin todeta hieman humoristisesti, että kyllä pervona on kiva olla.

-Perhis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti